Туроператор «Наталі Турс» і страхова компанія «Інгосстрах» вводять новий страховий продукт, покликаний захистити туристів від усіх можливих ризиків, у тому числі від банкрутства…

Правда така турбота буде не безкорисливою, і обійдеться туристам зовсім не дешево. Вартість страхового поліса становить 6,5% або 8% від вартості туру. Це навіть вище, ніж у анонсованої раніше «Російським Експресом» програми додаткового страхування туристів, вартість якої складає 5%.

Починаючи з 13 жовтня всі туристи «Наталі Турс» отримають можливість придбати новий страховий поліс, за яким страховим випадком буде визнана і хвороба самого мандрівника або одного з його родичів, що завадила йому відправитися в поїздку, і відмова у видачі візи, і призупинення роботи туроператора, та ін.

Страховка вартістю 6,5% включає франшизу, розмір якої становить 15% від вартості туру. При оплаті суми у розмірі 8% туристи зможуть отримати компенсацію збитків у повному обсязі.

Для придбання розширеної страховки необхідно в триденний термін після бронювання оплатити повну вартість туру. Потім турист повинен подати документи та заяву на придбання поліса в страхову компанію. Однак придбати таку страховку можна тільки заздалегідь, а саме, як мінімум, за 7 днів до вильоту. Відповідно, отримати розширену страховку під «гарячий тур» не вийде.

У компанії «Наталі Турс» впевнені, що нова страховка буде користуватися великим попитом, так як з-за останніх подій туристи втратили довіру до туроператорів і стали боятися заздалегідь купувати тури. Нова страховка за задумом компанії дасть мандрівникам додаткові гарантії.

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ