Генеральний директор «Трансаеро» Олександр Бурдін не виключив повернення компанії на ринок, але вже в якості нового перевізника…


З збереженням бази і ключових співробітників старої компанії. Такий «перезапуск» і конвертація боргів «Трансаеро», на думку Бардіна — єдиний шанс повернути борги кредиторам.

У компанії, за словами генерального директора, в даний час готують план відновлення діяльності і схему реструктуризації боргів. Однак якщо сертифікат експлуатанта повернути не вдасться, «Трансаеро» буде запитувати новий або спробує скооперуватися з компанією, яка вже має такий сертифікат. Передбачається, що для базової дислокації буде вибрана не Москва, а інший російський місто. На думку Бурдіна, «цікавими» виглядають перевезення на Далекий Схід, де останнім часом помітно «оголення» ринку.

На думку експертів, згадана трансформація збанкрутілої авіакомпанії — це дійсно єдиний шанс вдихнути в неї життя. За умови, що буде проведена додаткова емісія, пропорційна розміру заборгованості. У цьому випадку у кредиторів з’явиться можливість отримати частки в компанії, а сама «Трансаеро», звільнившись від боргового тягаря, зможе знову займатися перевезеннями. Однак експерти сумніваються, чи готові сьогодні кредитори до такого повороту подій, який вони, очевидно, обговорювали до припинення польотів авіакомпанією.

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ